Download OW Shredder 6.45.872 – نرم افزار حذف امن و غیرقابل بازگشت اطلاعات |‌ یاس Download

Download OW Shredder 6.45.872 - نرم افزار حذف امن و غیرقابل بازگشت اطلاعات

 

Download OW Shredder

| نرم افزار حذف امن و غیرقابل بازگشت اطلاعات |

 

OW Shredder 6.45.872 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی در زمینه پاک کردن اطلاعات سیستم به صورت امن و غیرقابل بازگشت است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید فایل‌ها و فولدرها را از درایوهای مختلف سیستم خود حذف کنید و دیگر هیچ شانسی برای بازیابی اطلاعات باقی نگذارید. همانطور که می‌دانید، سهولت بسیار بالای کار با ابزارهای ریکاوری اطلاعات، همواره این خطر را باقی می‌گذارد که اشخاص ثالث بتوانند اطلاعات حذف شده‌ی شما از هارد درایو، فلش ممور و … را بازیابی کنند. اگر که شما هم قصد حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات را دارید، در این مطلب ما برایتان ابزاری رایگان و کاربردی برای این کار را سراغ داریم.

این نرم افزار در واقع یک ابزار حرفه‌ای برای حذف کردن دیتای شما در ویندوز است که می‌تواند فایل‌ها و فولدرها را بدون بر جای گذاشتن هیچگونه اثری از حافظه‌های هارد درایو، فلش، مموری کارت و … حذف کند. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید اطلاعات خود را از سیستم به شکل غیرقابل بازگشت حذف کنید تا دیگر هیچ ردپایی از آن باقی نماند. این نرم افزار همچنین مجهز به ابزارهایی برای اسکن، آنالیز و همینطور از بین بردن کامل ردپای فعالیت کاربر از سیستم است که می‌توان آن را دسته ابزارهای امنیتی برای پاک‌سازی دائمی و غیرقابل بازگشت دیتای دیجیتالی به شمار برد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار OW Shredder را از ادامه مطلب وب سایت یاس Download ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OW Shredder :

– امکان حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات

– امکان تنظیم الگوریتم حذف و پاک‌سازی اطلاعات

– جلوگیری از امکان ریکاوری اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OW Shredder.cover1  300x225 - Download OW Shredder 6.45.872 - نرم افزار حذف امن و غیرقابل بازگشت اطلاعات OW Shredder.cover2  300x225 - Download OW Shredder 6.45.872 - نرم افزار حذف امن و غیرقابل بازگشت اطلاعات

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Deletor 5.13.23178 – software for simple and easy deletion of files and folders | Yas Download

Download Deleter | Simple and easy file and folder deletion software Destroyer 5.13.23178 is a …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *