Download Shortshare 1.0.3.0 – نرم افزار ساخت و به‌اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه

Download Shortshare 1.0.3.0 x86/x64/ARM - نرم افزار ساخت و به‌اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه

 

Download Shortshare

| نرم افزار ساخت و به‌اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه |

 

Shortshare 1.0.3.0 x86/x64/ARM نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای کوتاه کردن و به‌اشتراک‌گذاری سریع لینک‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، این روزها ما کاربران در فضای آنلاین با شمار متعددی از لینک‌ها در صفحات وب سر و کار داریدم. گاها پیش آمده که بخواهیم یک لینک از وب‌سایتی خاص را برای دوستان‌مان ارسال کنیم ؛ ولی لینک مورد نظر بسیار طولانی و به‌اشتراک‌گذاری آن جلوه جالبی ندارد. در اینگونه مواقع، استفاده از سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک می‌تواند تا حد زیادی کاربردی باشد.

در اینجا برای شما کاربران عزیز اپلیکیشن جدیدی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمامی لینک‌های شما را برایتان کوتاه کند. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید لینک‌های طولانی خود را وارد کرده و سریعا نسخه کوتاه شده آن را تحویل بگیرید. در حال حاضر شمار متعددی از سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک در دنیا در دسترس هستند و این برنامه هم تقریبا از محبوب‌ترین آن‌ها پشتیبانی می‌کند تا بتواند دستیار شما در امر کوتاه کردن و به‌اشتراک‌گذاری لینک‌ها باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Shortshare را از ادامه مطلب وب سایت یاس Download ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Shortshare :

– امکان کوتاه کردن سریع و آسان لینک‌ها

– پشتیبانی از 11 سرویس مختلف کوتاه‌کننده لینک شامل Bitly, Rebrandly, Shortio, Tinyurl, Kutt, Is.gd, Hive, Url.rw, Kurze Links, dsh.re

– قابلیت کوتاه‌ کردن سریع لینک و کپی آن‌ها برای به‌اشتراک‌گذاری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shortshare.cover1  238x300 - Download Shortshare 1.0.3.0 x86/x64/ARM - نرم افزار ساخت و به‌اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه Shortshare.cover2  238x300 - Download Shortshare 1.0.3.0 x86/x64/ARM - نرم افزار ساخت و به‌اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Prevent Screen Locking/Sleep 1.0.0.0

  Download Prevent Screen Locking/Sleep | جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز | …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *