Download بازی Aliens Drive Me Crazy 3.2.0 برای اندروید + نسخه بی نهایت

Download بازی Aliens Drive Me Crazy 3.0.0 - حمله به فضایی ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

Download بازی Aliens Drive Me Crazy برای اندروید

| بازی حمله بیگانگان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Aliens Drive Me Crazy 3.2.0 نام یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار اندرویدی است که با وجود مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن می گذرد ، توانسته امتیاز مناسبی را از سوی کاربران و گیمرهای اندرویدی به خود اختصاص دهد. گروهی از بیگانگان فضایی ، به کره زمین آمده و انسان ها را غافل گیر کرده اند. با از دست رفتن ارتباطات ماهواره ای ، خطری بزرگ جهان را تهدید می کند. حال این وظیفه بازماندگان است که به صورت خودجوش ، در قالب نیروهای چریکی به نبرد با بیگانگان پرداخته و همه آنان را از بین ببرند و تا رسیدن به کارفرمایان آنان از پای ننشینند.

شما نیز به عنوان یکی از بازماندگان ، می بایست کنترل وسیله نقلیه خود را به دست گرفته و در شهر انواع بیگانگان را با آن زیر بگیرید تا به پایگان آنان در زمین برسید. هر آنچه در مسیرتان هست را نابود کنید و برای رسیدن به قدرت های ویژه و توانایی های بیشتر ، به جمع آوری امتیاز و و سفارشی سازی شخصیت و همچنین بهبود قابلیت های ماشین خود بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Aliens Drive Me Crazy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

aliens-drive-me-crazy1 aliens-drive-me-crazy2 aliens-drive-me-crazy3 aliens-drive-me-crazy4

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Spatial Manager Desktop 8.6.1

  Download Spatial Manager Desktop | نرم افزار مدیریت داده‌های مکانی در برنامه‌ریزی پروژه‌های ساختمانی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *