Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای PC |‌ یاس Download

Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای PC

 

Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای کامپیوتر

| بازی هات‌ ویلز آنلیشد توربوچارجد |

| نسخه RUNE |

 

HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی، اتومبیل‌رانی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2023 توسط .Milestone S.r.l ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرسخت‌ترین ماشین‌ای جهان بازگشته‌اند و یک سرگرمی فوق‌العاده را برای شما آماده کرده‌اند! بیش از 130 وسیله نقلیه با سیستم‌های جدید و دیوانه‌کننده در نسخه جدید بازی هات ویلز آنلیشد گنجانده شده تا شما بتوانید با انتخاب ماشین یا موتورهای دلخواه خود، با حریفان رقابت دهید. اگر از دوست‌داران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی باشید، احتمالا به خوبی سری هات ویلز را می‌شناسید؛ در اینجا، با معرفی جدیدترین نسخه از این سری بازی در خدمت شما عزیزان هستیم که می‌توانید آن را به صورت کرک شده بازی کنید.

بازی‌های سبک رانندگی و مسابقه، همواره طرفداران خاص خود را در بین گیمرها داشته است. اگر که از سری‌های قبلی این بازی تجربه خوبی داشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این نسخه را نیز از دست ندهید. در این نسخه از بازی شاهد اضافه شدن ده‌ها وسیله نقلیه منحصر به فرد و جذاب هستیم که می‌توان از جمله ی آن‌ها به سوپر اسپرت‌ها، موتورسیکلت‌ها، آفرود و … اشاره کرد. انتخاب هریک از این وسایل نقلیه، سبک و سیاق رانندگی شما را تعریف خواهد کرد و یک رقابت تماشایی و جذاب را برای شما به تصویر خواهد کشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged1 300x169 - Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای PC HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged2 300x169 - Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای PC

 

HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged3 300x169 - Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای PC HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged4 300x169 - Download بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged برای PC

 

تریلر بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 Turbocharged :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit or later
Processor: Intel Core i5-4590 or equivalent / AMD FX-4350 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 / Radeon RX 460
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit or later
Processor: Intel Core i9-9900k or equivalent / AMD Ryzen 7 2700X or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2070 Super / Radeon RX 6800 XT
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Xelitan PDF Reader 1.1

Download Xelitan PDF Reader | Software for displaying, editing and converting PDF files Xelitan PDF …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *