Download بازی Race Beauty Bugs برای PC |‌ یاس Download

Download بازی Race Beauty Bugs برای PC

 

Download بازی Race Beauty Bugs برای کامپیوتر

| بازی مسابقات! زیبایی! ماشین باگی! |

| نسخه SKIDROW |

 

Race Beauty Bugs بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، کژوال، ایندی، اتومبیل‌رانی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2022 توسط Piece Of Voxel ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای جدید، شما قرار است که با ماشین‌ها و وسایل نقلیه در دسترس خود،‌ در مکان‌های مختلفی در سرتاسر دنیا به رانندگی بپردازید. برای موفقیت در روند داستانی بازی، شما باید در محیط‌های مجاز اطراف خود با دقت و تمرکز بالا رانندگی کنید. ماشین خود را در این محیط‌ها هدایت کنید و با تمرکز دقیق بر مسیر پیش روی خود، از اشتباهات رانندگی دوری کنید.

شما می‌توانید در مسیرهای کوهستانی، دریاچه‌ها، جنگل‌ها و مسیرهای مهیج دیگر رانندگی کرده و از تجربه رانندگی آفرود لذت ببرید. اگر از علاقه‌مندان به تجربه رقابت‌های اتومبیل رانی هستید، این بازی یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک به شمار می‌آید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی مهیج و جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Race Beauty Bugs را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Race Beauty Bugs 1 300x169 - Download بازی Race Beauty Bugs برای PC Race Beauty Bugs 2 300x169 - Download بازی Race Beauty Bugs برای PC

 

Race Beauty Bugs 4 300x169 - Download بازی Race Beauty Bugs برای PC Race Beauty Bugs 3 300x169 - Download بازی Race Beauty Bugs برای PC

 

تریلر بازی Race Beauty Bugs :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7; 8; 10
Processor: Intel(R) Pentium(R) GPU G2130 3.20 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760
DirectX: Version 11

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download MiTeC EXE Explorer 3.6.4 to display the profile of executable files

Download MiTeC EXE Explorer | Software to display the specifications of executable files MiTeC EXE …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *