Download بازی Tides of Despair برای PC |‌ یاس Download

Download بازی Tides of Despair برای PC

 

Download بازی Tides of Despair برای کامپیوتر

| بازی غرق شدن کشتی و تلاش برای بقا |

| نسخه TENOKE |

 

Tides of Despair بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2023 توسط Survival Poly Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بعد از غرق شدن کشتی، شما یکی از بازماندگان هستید. برای زنده ماندن، باید برای بقا تلاش کنید. این بازی رایانه‌ای جدید، یکی از عناوین جذاب و سررم‌کننده در سبک اکشن است که شما را به حال و هوای یک اکشن جذاب با محوریت بقا دعوت می‌کند. در این بازی، شما باید برای زنده ماندن و بقا تلاش کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید با ساخت یک پناهگاه مشخص، شرایط را برای بقای خود تضمین کنید و با جمع‌آوری منابع لازم، نیازهای خود را برطرف کنید.

در آغاز بازی، شما با یک محوریت دساتانی جذاب طرف هستید. کشتی که در آب غرق شده و همه وسایل در آن غوطه‌ور هستند. با جزر و مد، آب به پایین می‌رود و جزایر کوچک در آن ظاهر می‌شوند. برای دوری از خطرات دریا مثل کوسه و دریازندگی، یک قایق بسازید و در زمان ظاهر شدن جزایر به آن‌ها نزدیک شوید و تلاش کنید با جمع‌آوری منابع، زنده بمانید و از این چالش عبور کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tides of Despair را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tides of Despair 1 300x169 - Download بازی Tides of Despair برای PC Tides of Despair 2 300x169 - Download بازی Tides of Despair برای PC

 

Tides of Despair 4 300x169 - Download بازی Tides of Despair برای PC Tides of Despair 3 300x169 - Download بازی Tides of Despair برای PC

 

تریلر بازی Tides of Despair :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or higher (64-bit)
Processor: 2.4 Ghz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 4 GB Dedicated Memory
Storage: 5 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Mytoolsoft File Renamer 1.8.21

Download Mytoolsoft File Renamer | Professional file renaming software Mytoolsoft File Renamer 1.8.21 is the …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *