Download 2JPEG 9.0.2308.17150 – نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر به JPG |‌ یاس Download

Download 2JPEG 9.0.2308.17150 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر به JPG

 

Download 2JPEG

| نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر به JPG |

 

2JPEG 9.0.2308.17150 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن شما می‌توانید تصاویر خود در هر فرمتی را به فرمت JPG تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید‌، فرمت فوق یکی از محبوب و رایج‌ترین فرمت‌های گرافیکی در فضای دییتال است و بسیاری از کاربران استفاده از این فرمت را برای نگهداری تصاویر خود به نسبت دیگر فرمت‌ها ترجیح می‌دهند. از آنجا که این فرمت دارای حجم و کیفیت مطلوبی است، می‌توان آن را به عنوان رایج‌ترین فرمت تصاویر در سطح اینترنت به شمار برد. نرم‌افزار فوق، یک برنامه کاربردی است که برای تبدیل تصاویر به فرمت JPEG استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا تصاویر را از فرمت‌های مختلفی مانند PNG, BMP, TIFF, GIF و… به فرمت JPEG تبدیل کنید.

با استفاده از 2JPEG، شما می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای تبدیل تصاویر انجام دهید. مثلاً می‌توانید کیفیت تصویر خروجی را تنظیم کنید، ابعاد تصویر را تغییر دهید، رنگ‌ها را تنظیم کنید و تنظیمات دیگری را اعمال کنید. علاوه بر تبدیل تصاویر، 2JPEG امکانات دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید تصاویر را به صورت گروهی تبدیل کنید، تصاویر را به صورت زمان‌بندی شده تبدیل کنید و حتی گزارش و لاگ‌های این عملیات را نیز در دسترس داشته باشید. برخلاف استفاده از مبدل‌های آنلاین عکس، استفاده از این نرم افزار کاملا امن و سریع بوده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن در هر زمان یک مبدل پرقدرت گرافیکی را در دسترس داشته باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 2JPEG را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 2JPEG :

– امکان تبدیل TIFF, PNG, BMP, GIF, RAW و … به فرمت JPEG/JPG

– امکان تبدیل گروهی فرمت تصاویر

– قابلیت افزودن واترمارک بر روی عکس‌ها

– قابلیت ساخت تصویر بندانگشتی

– قابلیت تغییر سایز تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

2JPEG.cover1  297x300 - Download 2JPEG 9.0.2308.17150 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر به JPG 2JPEG.cover2  300x122 - Download 2JPEG 9.0.2308.17150 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر به JPG

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Car Dealership Simulator game for PC | Yas download

Download Car Dealership Simulator game for PC | Car broker simulator game | TiNYiSO Edition …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *