Download Appflowy 0.0.2 – نرم افزار یادداشت‌برداری ساده و جذاب در ویندوز |‌ یاس Download

Download Appflowy 0.0.2 - نرم افزار یادداشت‌برداری ساده و جذاب در ویندوز

 

Download Appflowy

| نرم افزار یادداشت‌برداری ساده و جذاب در ویندوز |

 

Appflowy 0.0.2 نام یک ابزار نوت‌برداری جدید، زیبا و کاربردی در ویندوز است که می‌توان از آن به عنوان یک محیط امن، پرکاربرد و مفید برای یادداشت‌برداری‌های روزمره استفاده کرد. با این برنامه، شما می‌توانید نوشتارهای خود را در استایل دلخواه خود نگهداری کنید و با تغییر در ساختار آن، به نوشته‌ها نظم بدهید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس Download برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یکی از بهترین ابزارها در زمینه نوت‌برداری است که با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، تقریبا یکی از بهترین گزینه‌ها برای ویرایش متن و یادداشت‌برداری در ویندوز محسوب می‌شود.

اگر که محیط گرافیکی نرم افزارهایی که با آن کار می‌کنید برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، به شما این مژده را می‌دهیم که با یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه یادداشت‌برداری طرف هستید که رابط گرافیکی جذاب و کاربرپسندی دارد. یادگیری این نرم افزار و طرز کار با آن بسیار ساده و آسان است و شما به آسانی می‌توانید یک سند جدید ایجاد کرده و محتوای متنی، نوشته و یا یادداشت خود را در آن ثبت و نگهداری کنید. این برنامه در عین زیبایی، دارای سادگی بسیار است و شما به راحتی می‌توانید نوشته‌های خود را به شکلی دقیق مدیریت و ساختاربندی کنید و در هر زمان به نوشته‌های دلخواه خود دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Appflowy را از ادامه مطلب وب سایت یاس Download ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Appflowy :

– امکان ثبت و نگهداری یادداشت و نوشته‌ها در محیطی زیبا و کاربرپسند

– امکان شخصی‌سازی دیتا و ساختاربندی نوشته‌ها

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Appflowy.cover1  300x170 - Download Appflowy 0.0.2 - نرم افزار یادداشت‌برداری ساده و جذاب در ویندوز Appflowy.cover2  300x170 - Download Appflowy 0.0.2 - نرم افزار یادداشت‌برداری ساده و جذاب در ویندوز

 

پاسخگوی مشکلات شما

اگر سوال یا اشکالی در مورد این مطلب یا در زمینه کامپیوتر و موبایل دارید همکاران ما در همراه رایانه 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره :  تماس بگیرید. (در صورت وجود اشکال در شماره های 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download AnyToISO Professional 3.9.7 Build 683 ساخت فایل ISO

  Download AnyToISO Professional | نرم افزار ساخت فایل و ایمیج های ISO |   …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *