Download Auslogics Driver Updater 1.24.0.4 نرم افزار آپدیت درایورها

Download Auslogics Driver Updater 1.6.0.0 - نرم افزار آپدیت درایورها

 

Download Auslogics Driver Updater

| نرم افزار به روز رسانی درایورها |

 

Auslogics Driver Updater 1.24.0.4 نام آخرین ورژن از نرم افزاری محبوب و قدرتمند جهت به روز رسانی انواع درایورهای سخت افزاری است. از این پس دیگر نیازی نیست برای Download جدیدترین درایورهای سخت افزار کامپیوتر خود به وب سایت های مختلف بروید ، تنها می توانید با یک کلیک تمامی درایورهای خود را آپدیت کنید تا از افت سرعت و کاهش پاسخ دهی دستگاه های خود جلوگیری کنید. گاهی ممکن است افت سرعت سیستم عامل شما به دلیل ناسازگاری کامل درایورهای نصب شده با نسخه ویندوز باشد ، با توجه به عرضه نسخه های جدید از سیستم عامل ویندوز ، بهتر است آخرین ورژن از درایورهای عرضه شده برای محصولات سخت افزاری خود را نصب کنید تا بیشترین میزان بازدهی را شاهد باشید.

Auslogics Driver Updater می تواند تمامی درایورهای نصب شده فعلی را اسکن کرده و وضعیت سازگاری آنان را برایتان به نمایش بگذارد. در واقع به کمک این نرم افزار می توانید از وضع سلامت درایورهای خود اطلاع یدا کرده و با یک کلیک جدیدترین درایورهای نصب شده را Download و نصب کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست به صورت دستی به وب سایت های پشتیبانی محصولات خود مراجعه کنید ، نرم افزار Auslogics Driver Updater تمامی درایورهای مورد نظرتان را در خود جای داده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Auslogics Driver Updater را از ادامه مطلب وب سایت یاس Download ، دریافت نمائید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Auslogics Driver Updater :

– صرفه جوئی در زمان

– اطمینان کامل از وضعیت سازگاری درایورها

– امکان تهیه بک آپ های خودکار برای امنیت بیشتر

– پشتیبانی از تکنولوژی پیشرفته Exclusive Auslogics

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Prevent Screen Locking/Sleep 1.0.0.0

  Download Prevent Screen Locking/Sleep | جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز | …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *