Download Buzz 0.8.4 – تبدیل کردن صوت به متن |‌ یاس Download

Download Buzz 0.8.4 - تبدیل کردن صوت به متن

 

Download Buzz

| تبدیل کردن صوت به متن |

 

Buzz 0.8.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور تبدیل صوت به متن به روشی ساده و سریع است که شما به کمک آن به راحتی می‌توانید از روی صدای میکروفون و یا فایل صوتی، معادل متنی آن را تحویل بگیرید. این تکنیک که Transcribing نام دارد، به معنای تبدیل محتوای صوتی به متن است. به عبارت دیگر، این فرآیند شامل گوش دادن به فایل‌های صوتی یا ویدیویی و نوشتن متن از محتوای گفتاری آن‌ها است. این کار در زمانی کاربرد دارد که نیاز به ثبت و یا اشتراک‌گذاری محتوای صوتی باشد، مانند سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، وبینارها، ویدئوهای آموزشی و…؛ در چنین سناریوهایی نیاز نیست که هرآنچه را که می‌شونید به طور دستی تایپ کنید؛ زیرا که ابزارهایی مخصوص به این کار در دسترسند که در اینجا یکی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ترجمه متن از جمله فعالیت‌هایی است که برای مدت طولانی به روش دستی انجام می‌شد. با وجود اینکه این روش‌ها هنوز هم معتبر هستند، بد نیست که با توجه به در دسترس بودن ابزارهای کمکی در این زمینه، امکانات آن‌ها را نیز برای انجام چنین کارهایی مدنظر قرار دارد با استفاده از ابزار جدیدی که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی خواهید داشت تا بتوانید فایل صوتی خود را به برنامه بسپارید و یا اینکه صوت آن را از طریق میکروفون به آن وارد کنید تا در ادامه تنها با یک کلیک بتوانید محتوای آن را در قالب متن در زبان‌های مختلف تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Buzz را از ادامه مطلب وب سایت یاس Download ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Buzz :

– امکان تبدیل کردن صدا / گفتار به متن

– پشتیبانی از زبان‌های مختلف

– امکان تبدیل از فایل صوتی / میکروفون

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Buzz.cover1  227x300 - Download Buzz 0.8.4 - تبدیل کردن صوت به متن Buzz.cover2  227x300 - Download Buzz 0.8.4 - تبدیل کردن صوت به متن

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Spatial Manager Desktop 8.6.1

  Download Spatial Manager Desktop | نرم افزار مدیریت داده‌های مکانی در برنامه‌ریزی پروژه‌های ساختمانی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *