Download iMobie AnyMiro 1.1.0.20230815 – انتقال تصویر اندروید و آیفون در کامپیوتر

Download iMobie AnyMiro 1.1.0.20230815 - انتقال تصویر اندروید و آیفون در کامپیوتر

 

Download iMobie AnyMiro

| انتقال تصویر اندروید و آیفون در کامپیوتر |

 

iMobie AnyMiro 1.1.0.20230815 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور انتقال تصویر اندروید و آیفون به کامپیوتر است. به کمک این نرم افزار ساده و کاربردی، کاربر به سرعت می‌تواند یک ارتباط آسان را بین گوشی موبایل و کامپیوتر برقرار کرده و سپس هرآنچه که بر روی صفحه گوشی موبایل نمایش داده می‌شود را به صفحه مانیتور سیستم انتقال دهد. این نرم افزار را می‌توانید به منظور تماشای فیلم و همینطور تجربه بازی‌های موبایلی مورد استفاده قرار دهید. بدون هیچ مزاحمتی و تنها طی چند کلیک، تصویر را از گوشی موبایل به کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ خود منتقل کرده و از تجربه مشاهده تصویر در یک صفحه نمایش بزرگ‌تر لذت ببرید.

همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از افراد علاقه‌مند به تجربه بازی با گوشی موبایل هستند و حتی برخی نیز با این کار کسب درآمد می‌کنند. اگر که شما هم گیم استریمر هستید و می‌خواهید بازی‌های موبایل خود را در مانیتور کامپیوتر ببینید یا اینکه می‌خواهید فیلم‌های در حال تماشا در گوشی اندروید یا آیفون را به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر مثل صفحه مانیتور کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال دهید، این نرم افزار می‌تواند برای شما مفید واقع شود. این نرم افزار می‌تواند هم تصویر و هم صدا را با کیفیت بسیار عالی و مطلوب از گوشی موبایل به کامپیوتر منتقل کند تا بتوانید از تجربه محتوای موبایلی خود در صفحه نمایش کامپیوتر نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iMobie AnyMiro را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iMobie AnyMiro :

– انتقال صدا و تصویر گوشی و تبلت به کامپیوتر

– امکان استفاده از دوربین موبایل به عنوان وبکم

– قابلیت استفاده از میکروفون موبایل در کامپیوتر

– قابلیت استریم صدا و تصویر

– امکان تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و یا تجربه بازی‌های موبایل در کامپیوتر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ashampoo Background Remover.cover1  300x173 - Download iMobie AnyMiro 1.1.0.20230815 - انتقال تصویر اندروید و آیفون در کامپیوتر Ashampoo Background Remover.cover2  300x187 - Download iMobie AnyMiro 1.1.0.20230815 - انتقال تصویر اندروید و آیفون در کامپیوتر

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Apidog 2.3.3 x86/x64 – طراحی، عیب‌یابی و تست APIها |‌ یاس Download

  Download Apidog | طراحی، عیب‌یابی و تست APIها |   Apidog 2.3.3 x86/x64 نام …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *