Download PrintMath 4.0.9 – تایپ نمادهای ریاضی در محیط‌های گرافیکی و ویرایشگرهای متنی

Download PrintMath 4.0.9 - تایپ نمادهای ریاضی در محیط‌های گرافیکی و ویرایشگرهای متنی

 

Download PrintMath

| تایپ نمادهای ریاضی در محیط‌های گرافیکی و ویرایشگرهای متنی |

 

PrintMath 4.0.9 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند نمادهای ریاضی را در محیط‌های نرم افزاری مختلف نظیر ورد، فتوشاپ و … تایپ کنند. در محیط‌های تایپ متن نظیر Word, Nisus و همینطور ابزارهای گرافیکی مثل InDesign, Illustrator, Quark، که برای تایپ و طراحی استفاده می‌شوند، ممکن است با مشکلاتی در تایپ و نمایش نمادهای ریاضی مواجه شوید. از جمله‌ی این مشکلات می‌توان به نمایش نادرست نمادهای ریاضی، قالب‌بندی ناصحیح، عدم پشتیبانی از نمادهای خاص و نمایش کاراکترهای جایگزین و اشتباه برای آن‌ها، سخت بودن ویرایش و … اشاره کرد. در این مطلب از سایت یاس Download، ابزاری را برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از آن بتوانید نمادهای ریاضی در محیط‌های مختلف گرافیکی و ویرایش متن را با سهولت و انعطاف بیشتری تایپ و ویرایش کنید.

این نرم افزار به طور خاص برای حل مشکلات تایپ نمادهای ریاضی در محیط‌های مختلف در برنامه‌های ویندوز طراحی شده و کاربر با استفاده از آن می‌تواند عبارات ریاضی را با سهولت بسیار ویرایش کند. با توجه به محدودیت پشتیبانی از حروف و کاراکترهای خاص در محیط‌های ویرایش متن و یا ابزارهای طراحی و گرافیکی، ممکن است در تایپ و یا ویرایش نمادهای ریاضی در اینگونه ابزارها با مشکل مواجه شده باشید؛ در این مطلب به شما عزیزان ابزاری را معرفی می‌کنیم که یک بار برای همیشه این مشکل را در نرم افزارهای مختلف در ویندوز حل می‌کند تا بتوانید به شکلی ساده و آسان این عملکرد را در ابزارهای فوق فعال و از استفاده آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PrintMath را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PrintMath :

– فراهم‌سازی امکان تایپ و ویرایش نمادهای ریاضی در نرم افزارهای ویرایش متن و گرافیکی

– سازگاری با ابزارهای مختف نظیر Word, Nisus, inDesign, Illustrator, Quark و …

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PrintMath.cover1  300x227 - Download PrintMath 4.0.9 - تایپ نمادهای ریاضی در محیط‌های گرافیکی و ویرایشگرهای متنی PrintMath.cover2  300x194 - Download PrintMath 4.0.9 - تایپ نمادهای ریاضی در محیط‌های گرافیکی و ویرایشگرهای متنی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Spatial Manager Desktop 8.6.1

  Download Spatial Manager Desktop | نرم افزار مدیریت داده‌های مکانی در برنامه‌ریزی پروژه‌های ساختمانی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *