Download ValoDaiv 0.2.0 – امتحان کردن آیتم‌های قابل خریداری در بازی Valorant |‌ یاس Download

Download ValoDaiv 0.2.0 - امتحان کردن آیتم‌های قابل خریداری در بازی Valorant

 

Download ValoDaiv

| امتحان کردن آیتم‌های قابل خریداری در بازی Valorant |

 

ValoDaiv 0.2.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید مخصوص گیمرهای بازی آنلاین در پلتفرم PC است. با توجه به اینکه هر روزه شمار پلیرهای بازی‌های مولتی پلیر در دنیا رو به افزایش است، گیمرهای بسیاری حتی در کشور عزیزمان ایران نیز جذب این سرویس‌ها می‌شوند این دست از بازی‌ها، معمولا در کنار امکانات رایگانی که برای بازی کردن دارند، آیتم‌هایی را در درون بازی بعد از خریداری توسط کاربر فعال می‌کنند. یکی از مشکلاتی که پلیرها با آن مواجهند این است که نمی‌توانند این آیتم‌ها را پیش از خریداری تست کنند؛ این بدان معناست که صرفا این امکان بعد از خریداری برای آن‌ها فعال خواهد شد. در این مطلب از سایت یاس Download، یک ابزار رایگان را برای شما آماده کرده‌ایم که با یک روش کاربردی این مشکل را حل می‌کند.

این مشکل که در عمده‌ی بازی‌های آنلاین وجود دارد، به بازیکن اجازه نمی‌دهد که بررسی کنند که آیا اسلحه و یا اسکین‌های موجود با استایل بازی آن‌ها سازگار است یا خیر. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس Download برای شما در نظر داریم به شما دوست‌داران بازی Valorant کمک خواهد کرد تا بتوانید این مشکل را رفع کنید و از تجربه استفاده از اسکین و اسلحه‌های مختلف در بازی‌ لذت ببرید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ValoDaiv را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ValoDaiv :

– فراهم‌سازی فرصت امتحان کردن اسکین و اسلحه در بازی Valorant

– قابلیت امتحان کردن آیتم‌های قابل خریداری در بازی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ValoDaiv.cover1  300x240 - Download ValoDaiv 0.2.0 - امتحان کردن آیتم‌های قابل خریداری در بازی Valorant ValoDaiv.cover2  300x240 - Download ValoDaiv 0.2.0 - امتحان کردن آیتم‌های قابل خریداری در بازی Valorant

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download بازی Way of the Hunter Tikamoon Plains برای PC |‌ یاس Download

  Download بازی Way of the Hunter برای کامپیوتر | بازی شبیه‌ساز شکار | | …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *