Download XInput Plus 4.16.1 – بازی با کنترلر ایکس باکس در کامپیوتر |‌ یاس Download

Download XInput Plus 4.16.1 - بازی با کنترلر ایکس باکس در کامپیوتر

 

Download XInput Plus

| بازی با کنترلر ایکس باکس در کامپیوتر |

 

XInput Plus 4.16.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که با نصب آن در ویندوز، می‌توانید کنترلر کنسول ایکس باکس را برای بازی‌های کامپیوتری تنظیم کنید. اگر که قصد تهیه کنترلر (گیم‌پد) برای بازی‌های کامپیوتری داشته باشید، احتمالا دسته ایکس باکس نیز یکی از گزینه های پیش روی شماست. بر اساس تجربه‌ها، کنترلر ایکس باکس از نظر سازگاری یک سر و گردن به نسبت دیگر کنترلرها بالاتر است و می‌توان به آن اعتماد کرد. کنترلر ایکس باکس معمولا به سرعت توسط سیستم شناسایی می‌شود و در بازی‌ها قابل استفاده است. همین امر سبب شده که کنترلر ایکس باکس، یکی از قابل اعتمادترین گزینه‌های موجود برای گیمرها در زمان تهیه گیم‌پد لقب بگیرد.

بخش عمده‌ی این اعتماد را باید مدیون XInput API بود؛ زیرا که این ای‌پی‌آی در ویندوز تمام کارهای شناسایی و فراهم‌سازی امکان بازی در عناوین مختلف را به طور خودکار انجام می‌دهد. در این مطلب از سایت یاس Download، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید رفتار دکمه‌ها در کنترلر ایکس باکس را تغییر دهید و بتوانید بسته به نیاز خود، عملکرد دکمه‌ها را با هم تغییر داده و آن را برای بازی دلخواه خود، مطابق عادت شخصی‌تان تنظیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار XInput Plus را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار XInput Plus :

– امکان تنظیم عملکرد دکمه‌های کنترلر ایکس باکس

– امکان تنظیم رفتار دکمه‌ها به تفکیک بازی‌های مختلف

– امکان کنترل عملکرد دکمه‌ها، ویبره‌ی دسته بازی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XInput Plus.cover1  274x300 - Download XInput Plus 4.16.1 - بازی با کنترلر ایکس باکس در کامپیوتر XInput Plus.cover2  274x300 - Download XInput Plus 4.16.1 - بازی با کنترلر ایکس باکس در کامپیوتر

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download بازی Racing in Car 3.1.2 برای اندروید + نسخه Mod

  Download بازی Racing in Car برای اندروید | بازی رانندگی از نمای داخلی اتاق …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *