ساخت کیو آر کد طرح دار؛ معرفی سرویس Quick QR Art |‌ یاس Download

ساخت کیو آر کد طرح دار؛ معرفی سرویس Quick QR Art

 

کیو آر کد طرح دار

| معرفی سرویس Quick QR Art |

 

در این مطلب از سایت یاس Download، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، کیو آر کد طرح‌دار ایجاد کنید. کیو آر (QR) کد یک نوع بارکد دوبعدی است که به کمک الگوهای مشخصی اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند. این کد شامل مجموعه‌ای از مربع‌ها و پیکسل‌های سیاه و سفید است که برای نمایش اطلاعاتی مانند متن، لینک و دیگر داده‌ها استفاده می‌شود. کیو آر کد به دلیل سادگی و قابلیت خواندن آسان توسط دستگاه‌های موبایل و دوربین‌های هوشمند، در حال حاضر در بسیاری از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای رایج کیو آر کد می‌توان به اطلاعات تماس، لینک‌های اینترنتی، اطلاعات کسب و کار، بلیط‌ها و … اشاره کرد.

کیو آر (QR) کد طرح دار یک نوع ویژگی است که به کیو آر کدها اضافه شده است. این طرح‌ها شامل الگوها و تصاویری است که به کیو آر کدها اضافه شده و ظاهر زیبا و جذابی به آنها می‌دهد. این طرح‌ها معمولاً برای اهداف تبلیغاتی یا برندینگ استفاده می‌شوند. از طریق کیو آر کد طرح دار، می‌توان اطلاعات مورد نظر را در قالب یک کیو آر کد با طرح و ظاهر خاصی نمایش داد. این طرح‌ها می‌توانند شامل رنگ‌های مختلف، لوگوی شرکت یا نشان تجاری، تصاویر دلخواه یا الگوهای طراحی خاص باشند. طرح‌های کیو آر کد معمولاً با استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیکی ایجاد می‌شوند و در این مطلب، به شما یک وب‌سایت مخصوص برای ساخت کیو آر کد طرح‌دار را معرفی خواهیم کرد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

وارد وب سایت quickqr.art شده و با وارد کردن اطلاعات شامل: لینک و توضیحات دلخواه، کیو آر کد طرح دار خود را بسازید.

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Get to know the attractions and entertainment of Kerman

Kerman is one of those cities that all of us should visit at least once. …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *