Download بازی SGS Glory Recalled برای PC |‌ یاس Download

Download بازی SGS Glory Recalled برای PC

 

Download بازی SGS Glory Recalled برای کامپیوتر

| بازی جنگ جهانی دوم: نبرد هنگ‌کنگ |

| نسخه Unleashed |

 

SGS Glory Recalled بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2022 توسط The Strategy Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس Download برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده در سبک استراتژیک است که رویداد نبرد هنگ‌کنگ (8 تا 26 دسامبر 1941) را به عنوان یکی از اولین نبردهای اقیانوس آرام طی جنگ جهانی دوم برای شما به تصویر می‌کشد تا بتوانید با ایفای نقش در آن، بخشی از تاریخ را بازطراحی کنید.

نبرد هنگ کنگ، رویدادی تاریخی طی جنگ جهانی دوم است که همچنین به عنوان دفاع از هنگ کنگ و فروپاشی آن شناخته می‌شود. در ابتدای صبح، نیروهای امپراتوری ژاپن بدون اعلان جنگ به امپراتوری بریتانیا، به هنگ کنگ حمله نظامی کرد. بخش دفاعی هنگ کنگ شامل واحدهای بریتانیایی، هندی و کانادایی بوده و با تمام توان در برابر این حمله ایستادگی می‌کنند. در عرض یک هفته، مدافعان سرزمین هنگ کنگ را ترک کرده و کمتر از دو هفته بعد با موقعیتی غیرقابل دفاع، مستعمره تسلیم شد. این بازی سعی می‌کند تا حد زیادی قسمت‌های تاریخی و واقع‌گرایانه این بخش از جنگ جهانی دوم را شبیه‌سازی کند تا شما بتوانید در این رویداد مخصوص از بازه تاریخی خاص ایفای نقش کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SGS Glory Recalled را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SGS Glory Recalled1 300x169 - Download بازی SGS Glory Recalled برای PC SGS Glory Recalled2 300x169 - Download بازی SGS Glory Recalled برای PC

 

SGS Glory Recalled4 300x169 - Download بازی SGS Glory Recalled برای PC SGS Glory Recalled3 300x169 - Download بازی SGS Glory Recalled برای PC

 

تریلر بازی SGS Glory Recalled :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 2.5 GHz Intel Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 9600 or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 750 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.5 GHz Intel Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 MB DirectX 11 compatible
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11+ Compatible

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download SGS Taipings game for PC | Yas download

Download SGS Taipings game for PC | Topping riot game | TENOKE version SGS Taipings …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *