Download Camlytics Premium 2.3.4 – تبدیل دوربین به ابزار آنالیز و هوش مصنوعی |‌ یاس Download

Download Camlytics Premium 2.3.4 - تبدیل دوربین به ابزار آنالیز و هوش مصنوعی

 

Download Camlytics

| تبدیل دوربین به ابزار آنالیز و هوش مصنوعی |

 

Camlytics Premium 2.3.4 نام نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید هر دوربینی را به ابزار آنالیز هوش مصنوعی تبدیل کنید. این برنامه ترکیبی از ابزار مانیتور ویدیوها و آنالیز فضاهای اطراف است که به کمک آن شما می‌توانید با استفاده از یک دوربین ساده، به امکانات پیشرفته‌ی هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید دوربین شبکه خود را به این برنامه متصل کرده و از طریق این نرم افزار، شمارش افراد، وسایل نقلیه، گنجایش مکان‌ها، بررسی وضعیت صف‌ها، ازدحام جمعیت و … را شناسایی کنید.

طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است. از آنجا که معمولا راه‌اندازی چنین سیستمی در شبکه زمان و هزینه‌ی زیادی را می‌طلبد، شما به کمک این ابزار می‌توانید تنها با یک دوربین ساده، به بسیاری از امکانات مدنظر خود در حوزه هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. این ابزار، وابسته به هیچ سخت افزار خاصی نیست و شما می‌توانید هرگونه منبع ویدیویی را به آن متصل کنید و سپس از امکانات متعددی که پیش‌تر به آن اشاره شده بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Camlytics را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Camlytics Premium :

– امکان استفاده از IP camera, webcam, NVR

– امکان شمارش افراد با هوش مصنوعی

– توانایی شمارش وسایل نقلیه

– امکان تشخیص جنسیت و سن حدودی افراد

– مناسب برای ادارات، مراکز آموزشی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Camlytics Premium.cover1  300x211 - Download Camlytics Premium 2.3.4 - تبدیل دوربین به ابزار آنالیز و هوش مصنوعی Camlytics Premium.cover2  300x157 - Download Camlytics Premium 2.3.4 - تبدیل دوربین به ابزار آنالیز و هوش مصنوعی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Panofind 1.0.2.0 – File search software based on text expressions | Download Yas

Download Panofind | File search software based on text expressions Panofind 1.0.2.0 is the name …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *