Download Lively Weather 1.0.19.0 – نرم افزار مشاهده زنده وضعیت آب و هوا |‌ یاس Download

Download Lively Weather 1.0.19.0 - نرم افزار مشاهده زنده وضعیت آب و هوا

 

Download Lively Weather

| نرم افزار مشاهده زنده وضعیت آب و هوا |

 

Lively Weather 1.0.19.0 نام یک ابزار جدید، زیبا و کاربردی است که به کمک آن کاربر می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز به طور دقیق از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود مطلع شود. صحبت در رابطه با آب و هوا، ممکن است در مکالمات روزمره یک موضوع روتین برای شروع صحبت با مخاطب باشد؛ ولی کسب اطلاعات دقیق پیرامون آب و هوای منطقه‌ی زندگی شما می‌تواند تا حد زیادی برای شما مفید باشد. بسیاری افراد امروزه ترجیح می‌دهند که با گوشی موبایل خود از وضعیت آب و هوای منطقه مطلع شوند. آیا مشابه این ابزار در کامپیوتر نیز در دسترس است؟ بله؛ در این مطلب، یک ابزار مخصوص را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن بتوانید اطلاعات دقیق از وضعیت آب و هوای مناطق مختلف کسب کنید.

این نرم افزار به شما اطلاعاتی می‌دهد تا بتوانید به شکل دقیق و جامع، اطلاعات آب و هوای استان یا شهر انتخابی خود را ببینید. یکی از جذابیت‌های این نرم افزار، مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در همان نگاه اول، کاربر را جذب خود می‌کند. طراحی محیط ظاهری این برنامه، شباهت بسیاری به اپلیکیشن آب و هوا در گوشی‌های آیفون و آیپد دارد؛ امکانات متعدد این نرم افزار نیز شامل انتخاب موقعیت مکانی، تشخیص محل فعلی کاربر، نمایش وضعیت آب و هوای روزهای جاری و آینده، نمایش زمان طلوع یا غروب آفتاب، نمایش سطح UV، کیفیت هوا، فشار، شدت باد و … است که امیدواریم استفاده از آن برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Lively Weather را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Lively Weather :

– امکان پیش‌بینی وضعیت آب و هوا بر اساس اطلاعات دقیق

– نمایش وضعیت آب و هوا بسته به مکان انتخابی کاربر یا بر اساس موقعیت مکانی فعلی

– توانایی پیش‌بینی آب و هوا برای روز جاری و روزهای آینده

– قابلیت نمایش شدت وزش باد، سطح بارش، کیفیت هوا و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lively Weather.cover1  300x169 - Download Lively Weather 1.0.19.0 - نرم افزار مشاهده زنده وضعیت آب و هوا Lively Weather.cover2  300x169 - Download Lively Weather 1.0.19.0 - نرم افزار مشاهده زنده وضعیت آب و هوا

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Kernel Video Repair 20.12

Download Kernel Video Repair | Repair and recovery software for damaged videos Kernel Video Repair …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *