Download KStars 3.6.6 – کی‌استارز؛ کاوش در میان ستاره‌ها و اجرام آسمانی |‌ یاس Download

Download KStars 3.6.6 - کی‌استارز؛ کاوش در میان ستاره‌ها و اجرام آسمانی

 

Download KStars

| کی‌استارز؛ کاوش در میان ستاره‌ها و اجرام آسمانی  |

 

KStars 3.6.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و آموزشی در زمینه‌ی نمایش نقشه‌ی آسمانی پر جزئیات از انواع سیارات، ستاره‌ها، صور فلکی و … است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید در هر لحظه از شبانه‌روز، به اطلاعات مهمی در رابطه با هریک از اجرام آسمانی دست پیدا کنید. اگر علاقه‌مند به نجوم هستید و می‌خواهید که در تاریکی شب به آسمان نگاه کنید و از تجربه تماشای آن لذت می‌برید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید به شکلی سریع و ساده و بدون نیاز به هزینه‌ی اضافی، کلیه اجرام آسمانی در منطقه قابل دید در آسمان را ببینید.

این نرم افزار به عنوان یک ابزار رایگان و متن‌باز، بهترین برنامه‌ی در دسترس برای علاقه‌مندان به علم نجوم برای تماشای آسمان شب و اجرام آسمانی است که می‌تواند اطلاعات آموزشی بسیاری را در دسترس شما قرار دهد. این نرم افزار یک شبیه‌سازی بسیار دقیق از آسمان شب را از هر نقطه‌ای از زمین و در ساعات مختلف شبانه‌روز برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در منطقه‌ی قابل دید، تعداد 100 میلیون ستاره، 13 هزار جرم آسمانی، 8 سیاره‌ی منظومه‌ی شمسی، خورشید و ماه را ببینید. این نرم افزار یک ابزار کاربردی و مفید برای دانش‌آموزان، معلمان و علاقه‌مندان به علم نجوم (آماتور/حرفه‌ای) است که می‌تواند اطلاعاتی جامع از پدیده‌های نجومی را در با وضوح و کیفیت بسیار عالی در دسترس شما قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار KStars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KStars :

– دارا بودن دیتابیس عظیم از 100 میلیون ستاره در منطقه‌ی قابل دید از آسمان

– امکان Download تصاویر با کیفیت اصلی

– امکان مشاهده سیارات، اقمار، ستاره‌ها، صور فلکی و … در آسمان شب با کیفیت و وضح بسیار عالی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KStars.cover1  300x169 - Download KStars 3.6.6 - کی‌استارز؛ کاوش در میان ستاره‌ها و اجرام آسمانی KStars.cover2  300x169 - Download KStars 3.6.6 - کی‌استارز؛ کاوش در میان ستاره‌ها و اجرام آسمانی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download AnyToISO Professional 3.9.7 Build 683 ساخت فایل ISO

  Download AnyToISO Professional | نرم افزار ساخت فایل و ایمیج های ISO |   …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *