Download WinCoot 0.9.8.7.1 – نمایش و آنالیز مدل‌های مولکولی در ویندوز |‌ یاس Download

Download WinCoot 0.9.8.7.1 - نمایش و آنالیز مدل‌های مولکولی در ویندوز

 

Download WinCoot

| نمایش و آنالیز مدل‌های مولکولی در ویندوز |

 

WinCoot 0.9.8.7.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی در حوزه علم شیمی، داروسازی و … است که با آن محققان می‌توانند ساختارهای مولکولی مربوط به سلول‌های پروتئینی را مشاهده و مطالعات خود را بر روی آن انجام دهند.  برخلاف گذشته، در دنیای امروزه در دسترس بودن نرم افزار برای هر نیازی، یک مزیت مهم محسوب می‌شود. با استفاده از ابزارهای تخصصی که در حوزه‌‌های مختلف صنعت، طراحی، گرافیک و … در دسترس قرار گرفته، متخصصین هر حوزه می‌توانند مطالعات خود را با دقت بالاتری انجام دهند و نتایجی شگفت‌انگیز و نزدیک به طرح‌های اولیه را رقم بزنند. در حوزه پزشکی هم نرم افزارهای متعددی در دسترس قرار دارند که هریک به نوبه خود می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و پیچیدگی‌ها باشند.

WinCoot یک نرم‌افزار قدرتمند و مفید در زمینه مشاهده و مطالعه بر روی ساختارهای مولکولی است. این نرم‌افزار، با استفاده از رابط کاربری گرافیکی، امکان تعامل آسان و بصری با ساختارهای مولکولی را فراهم می‌کند و برای کاربران سیستم عامل ویندوز در دسترس است. با استفاده از WinCoot، کاربران می‌توانند ساختارهای مولکولی و کریستال‌ها را به صورت سه‌بعدی مشاهده کرده و خصوصیات مختلف مولکول‌ها را بررسی نمایند. این نرم‌افزار ابزارهایی برای بهینه‌سازی ساختار، تطابق با داده‌های کریستالوگرافی و اصلاح ساختارها نیز فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این امکانات، ساختارهای پروتئینی و مولکولی را بهینه‌سازی کرده و اصلاحات مورد نیاز را انجام دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار WinCoot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinCoot :

– امکان مشاهده و تحلیل ساختارهای مولکولی

– قابلیت بهینه‌سازی ساختار با استفاده از الگوریتم‌های بهینه‌سازی

– امکان اصلاح ساختار و تغییر در اجزای مولکولی

– قابلیت نمایش گرافیکی ساختارهای مولکولی در محیطی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinCoot.cover1  300x263 - Download WinCoot 0.9.8.7.1 - نمایش و آنالیز مدل‌های مولکولی در ویندوز WinCoot.cover2  300x188 - Download WinCoot 0.9.8.7.1 - نمایش و آنالیز مدل‌های مولکولی در ویندوز

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Coal Mining Simulator game for PC

Download Coal Mining Simulator game for PC Coal mining simulator game | DOGE version Coal …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *