Download UniFab 1.0.3 x64 – تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و ویدیویی |‌ یاس Download

Download UniFab 1.0.3 x64 - تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و ویدیویی

 

Download UniFab

| تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و ویدیویی |

 

UniFab 1.0.3 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و بسیار قوی به منظور تبدیل، فشرده‌سازی و ویرایش بیش از 1000 فرمت ویدیویی برای پخش در هر نوع دیوایس بدون افت کیفیت است. این نرم افزار قادر است با تکنولوژی هوش مصنوعی، کیفیت فایل صوتی و ویدیویی شما را ارتقا دهد تا بتوانید از امکانات آن نهایت استفاده را داشته باشید. همانطور که می‌دانیم، در دنیای دیجیتال شمار متعددی از فرمت‌های صوتی و تصویری وجود دارند و هر فرمت، ویژگی خاص خود را دارد. اگر که برای پخش صدا و یا فیلم در یک دیوایس به‌خصوص، نیاز دارید که فایل صوتی یا تصویری خود را تبدیل کنید، ما برایتان یک ابزار قدرتمند را برای این کار در نظر داریم که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید.

این نرم افزار، قادر است هر نوع فایل ویدیویی یا صوتی را بخواند و آن را بسته به نیاز شما به فرمتی دیگر تبدیل کند. به عنوان مثال، حتی اگر بخواهید می‌توان حجم فایل خروجی صوتی و یا ویدیویی را بر حسب نیاز تنظیم کرد و تا حد امکان از افت کیفیت آن نیز جلوگیری نمود. یکی از قابلیت‌های مهم این نرم افزار، بهره‌گیری از امکانات پیشرفته‌ی هوش مصنوعی است؛ بدین صورت که کاربر حتی می‌تواند کیفیت صدا و تصویر خود را در فیلم و صدا ارتقا دهد و یک خروجی فوق‌العاده را در پایان تحویل بگیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار UniFab را از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار UniFab :

– امکان تبدیل و فشرده‌سازی با ساپورت بیش از 1000 فرمت مختلف

– پشتیبانی از کدک‌های ویدیویی مختلف و پشتیبانی از 8K, 4K, H265 و…

– قابلیت بهینه‌سازی کیفیت فایل صوتی یا ویدیویی با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی

– امکان ویرایش فیلم و صدا با امکان برش، اضافه کردن زیرنویس به فیلم و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UniFab.cover1  300x180 - Download UniFab 1.0.3 x64 - تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و ویدیویی UniFab.cover2  300x180 - Download UniFab 1.0.3 x64 - تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و ویدیویی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download ArangoDB 3.11.1 – Arango DB | Download

Download ArangoDB | Arango DB ArangoDB 3.11.1 is the name of a multinational database system …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *