Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای PC |‌ یاس Download

Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای PC

 

Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای کامپیوتر

| بازی سلسله شرقی – نبرد تدافعی جاده ابریشم |

| نسخه TENOKE |

 

Oriental Dynasty Silk Road defense war بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، کژوال، ایندی و استراتژیک می باشد که در سال 2023 توسط 星环游戏 ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک هستید، ما برایتان یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده را آماده کرده‌ایم که در آن می‌توانید ترکیبی ایده‌آل از سبک تاور دیفنس و استراتژیک را در یک حال و هوای شرقی تجربه کنید. در این بازی، شما یک ماجراجویی حماسی را در پیش خواهید گرفت و به عنوان قهرمان بازی، در قاره اوراسیا به ایفای نقش خواهید پرداخت.

در این بازی، شما سفری پرماجرا به شرق آسیا خواهید داشت و باید یک نبرد تدافعی در جاده ابریشم را تجربه کنید. این بازی دارای یک داستان ماجراجویی و باستانی در امتداد جاده ابریشم است که سفری حماسی را در پیش روی شما قرار خواهد داد. کشور مرموز باستانی شرق آسیا، پس از تجربه دوران رژیم‌های جدایی‌طلب، سلسه جدید دشت‌های مرکزی را با هم متحده کرده و امراتوری آن برای احیای اعتبار این سلسله، فرستادگانی را برای برقراری مجدد جاده ابریشم اعزام کرد تا به تقویت ارتباط با کشورهای سراسر دنیا منجر شود.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس Download دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Oriental Dynasty Silk Road defense war1 300x169 - Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای PC Oriental Dynasty Silk Road defense war2 300x169 - Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای PC

 

Oriental Dynasty Silk Road defense war3 300x169 - Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای PC Oriental Dynasty Silk Road defense war4 300x169 - Download بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war برای PC

 

تریلر بازی Oriental Dynasty Silk Road defense war :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10 x64
Processor: Dual Core i5 2.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10 x64
Processor: Quad Core 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
DirectX: Version 12
Storage: 2 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور Download “یاس Download” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک Downloadی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

About vikaskumar

Check Also

Download Screen Grab Pro Deluxe 2.03

Download Screen Grab Pro | Easy and fast screenshot recording software in Windows Screen Grab …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *